مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-03سياسي

ائتلاف های پوشالی دشمن راه به جایی نمی برد


تشکیل ائتلاف توسط دشمنان نشان از درماندگی آنها بوده کسانی که خود را ابرقدرت نظامی جهان می دانستند امروز ناتوان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ملک شاهکوهی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست صمیمانه با بسیجیان استانداری گلستان اظهارکرد: نباید فراموش کنیم چه خون هایی برای به ثمر نشاندن این انقلاب الهی ریخته شده و چه جوانانی شهید شده اند.

وی با اشاره به وقایع پنج آذر گرگان و 12 دی گالیکش، افزود: دشمنان امروز از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند و البته با راه اندازی این ائتلاف ها راه به جایی نخواهند برد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: تشکیل ائتلاف توسط دشمنان نشان از درماندگی آنها بوده کسانی که خود را ابرقدرت نظامی جهان می دانستند امروز ناتوان شده اند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: سیاستمداران آمریکایی که گمان می کردند انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نمی بیند به زباله دان تاریخ پیوستند اما جمهوری اسلامی مقتدر ایستاده و به پیش می رود.

استاندار گلستان هم در این نشست بیان کرد: دین زدایی و از بین بردن معنویات در زندگی مردم در دوران رژیم پهلوی به اوج خود رسیده بود.

هادی حق شناس اضافه کرد: در زمان محمدرضا پهلوی حدود 6 میلیون بشکه نفت بفروش می رفت اما ما در اساسی ترین نیاز های کشور به شدت به خارج از کشور وابسته بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف های پوشالی دشمن راه به جایی نمی برد

ائتلاف های پوشالی دشمن راه به جایی نمی برد