مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-03سياسي

تجلیل از بانوان فعال بسیج جامعه زنان در فارس


به مناسبت گرامیداشت مقام والای زن از 16 بانوی فعال جامعه بسیج زنان در طرح شهید ابراهیم هادی به پاس خدمات تاثیرگذارشان تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل امداد فارس در این مراسم با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام والای زن از 16 بانوی فعال جامعه بسیج زنان در طرح شهید ابراهیم هادی به پاس خدمات تاثیرگذارشان تجلیل می شود.

محمد بذرافشان در ادامه افزود: طرح شهید ابراهیم هادی با شعار هر بسیجی، یک حامی و با هدف حمایت از ایتام و دانش آموزان بی بضاعت با تلاش بانوان بسیجی موفق شدند در مدت کوتاهی 593 حامی بسیجی را برای حمایت از 675 فرزند معنوی جذب کنند.

وی با اعلام اینکه شهرستان های خنج، شیراز، کوار و خرم بید بیشترین همکاری را در این طرح داشتند، ابراز داشت: امیدوارم این کار ارزشمند متوقف نشود و حضور و حمایت بانوان پرتوان بسیجی را همواره در کنار ایتام و فرزندان نیازمند استان داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در هفته زن طرح دیگری با عنوان تجلیل از خیران خارج از کشور نیز انجام می شود.

شایان ذکر است طرح شهید ابراهیم هادی در استان فارس با شروع رزمایش کمک مومنانه، به نیت شهید ابراهیم هادی با شعار هر بسیجی، یک حامی به منظور حمایت از ایتام و کودکان نیازمند استان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوان فعال بسیج جامعه زنان در فارس

تجلیل از بانوان فعال بسیج جامعه زنان در فارس