مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-03سياسي

پاسخگویی به شبهات دانشجویان درباره مسائل انقلاب کتاب درسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام نیکزاد عیسی زاده در هشتمین نشست کمیسیون متن و محتوای دروس معارف اسلامی با اشاره به تألیف کتاب خوانشی دوباره از انقلاب اسلامی در پرتو بیانیه گام .

- معاون آموزشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از تالیف کتاب خوانشی دوباره از انقلاب اسلامی در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منبع درسی دانشجویان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام نیکزاد عیسی زاده در هشتمین نشست کمیسیون متن و محتوای دروس معارف اسلامی با اشاره به تألیف کتاب خوانشی دوباره از انقلاب اسلامی در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منبع درسی گفت: این کتاب قرار است به عنوان یکی از منابع درسی دانشجویان و با توجه به مسائل و شبهاتی که امروزه برای آن ها در زمینه مسائل انقلاب و نظام مطرح است، به عنوان یک اثر ماندگار و وزین تدوین و تألیف شود.

معاون آموزشی اظهار کرد: محور کار بیانیه است، اما با نگاه به بیانیه می توان متوجه شد مقام معظم رهبری با ظرافت و دقت به دنبال اغنا خواننده و نسل جوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به شبهات دانشجویان درباره مسائل انقلاب کتاب درسی می شود

پاسخگویی به شبهات دانشجویان درباره مسائل انقلاب کتاب درسی می شود