مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-03ورزشي

پهلوانان در دستگیری از زندانیان پیش قدم شدند


زورخانه های سراسر کشور از روز میلاد حضرت زهرا (س) تا سالروز ولادت حضرت علی (ع) در قالب طرحی با عنوان «زندان جای مادران نیست» به پرپایی آیین های گلریزان آزادی می پردازند.

- زورخانه های سراسر کشور از روز میلاد حضرت زهرا (س) تا سالروز ولادت حضرت علی (ع) در قالب طرحی با عنوان زندان جای مادران نیست به پرپایی آیین های گلریزان آزادی می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا رعایت کامل اصول بهداشتی با دغدغه به میدان آمدند تا به سهم خود در راه استخلاص دربندان دربند مشارکت داشته باشند.

بر همین اساس شب گذشته (14 بهمن ماه) مراسم افتتاح این پویش کشوری با حضور علی مهربان قائم مقام ستاد دیه کشور، مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زوخانه ای، تعدادی از ورزشکاران و نمایندگان هیئت های استانی و همچنین برخی رؤسای اصناف در زورخانه ملی شهید فهمیده تهران برگزار و طی مراسمی 70 دقیقه ای زمینه آزادی یک نفر از زندانیان زن که با وجود سرپرستی از خانواده از اسفند سال گذشته (1398) در بند حبس بود، فراهم گردید.

زنانی که به برکت این طرح از بند رهایی خواهند یافت آن دسته از محبوسانی هستند که عمدتاً به دلیل محکومیت های مالی ناشی از ضمانت دوستان یا برخی بستگان، ناخواسته گرفتار شده و اکنون در پشت میله های سرد زندان به سر می برند، حال آنکه قریب به اتفاق این بانوان نقشی در جرم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوانان در دستگیری از زندانیان پیش قدم شدند

پهلوانان در دستگیری از زندانیان پیش قدم شدند