مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-03سياسي

امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ با کسی تعارف نداریم


رییس پلیس کشور با تاکید بر اقتدار توام با مهربانی و عدالت در نیروی انتظامی گفت: هر کسی بخواهد ظلمی به مردم کند ما براساس قانون و شرع برخورد می کنیم و تعارف با کسی نداریم، - رییس پلیس کشور با تاکید بر اقتدار توام با مهربانی و عدالت در نیروی انتظامی گفت: هر کسی بخواهد ظلمی به مردم کند ما براساس قانون و شرع برخورد می کنیم و تعارف با کسی نداریم، امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در چهل و سومین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور رشادت ها و ایثارگری مردم به رهبری حضرت امام است.

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی پشت سر می گذاریم که استکبار جهانی آمریکا اعلام کرده بود که پیروزی انقلاب را مردم نخواهند دید.

وی ادامه داد: ترامپ لعنتی که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران پیشتاز بود و از چند سال پیش علیه نظام و انقلاب و رهبری با رسانه هایشان فعالیت کردند، ما دیدیم امروز در حالی که مردم جشن پیروزی را برگزار می کند، رییس جمهور منفور آمریکا در چه وضعیتی است.

هر چند برای ما و ملت ما فرقی نمی کند چه کسی در راس آمریکا باشد اما از این بابت خوشحالیم این شخص که تمام توان خود را برای ضربه زدن به این انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ با کسی تعارف نداریم

امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ با کسی تعارف نداریم