مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-03اقتصادي

خانواده های دارای فرزند چند قلو چه کمک هایی از بهزیستی دریافت می کنند؟


معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: خانواده های دارای فرزندان دو قلو و بیشتر در صورت دارا بودن شرایط، می توانند از تسهیلات مسکن و اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی شهره شاهرودی اظهار کرد: در حال حاضر 271 خانواده سه قلو به بالا مشمول کمک های مستمر بهزیستی خراسان رضوی هستند.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی افزود: این خانواده ها ماهانه 400 هزار تومان به عنوان کمک هزینه ی معیشت دریافت می کنند که پرداخت آن به صورت متمرکز و به حساب سرپرست خانوار است.

وی همچنین از پوشش 266 خانوار دوقلویی خبر داد و گفت: این خانواده ها نیز کمک مستمر دریافت می کنند زیرا در سه دهک پایین درآمدی قرار دارند.

شاهرودی یادآور شد: خانواده های سه قلویی با هر دهک درآمدی، مشمول کمک های مستمر می شوند اما خانواده های دو قلویی اگر در سه دهک پایین باشند پشت نوبت مستمری قرار می گیرند و اگر در دهک چهارم تا هفتم واقع شوند فقط از کمک های موردی برخوردار خواهند شد.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی اضافه کرد: در صورتی که این خانواده ها در دهک بالای هفت باشند مشمول هیچ کمکی نخواهند شد.

وی گفت: نحوه ی ارزیابی دهک درآمدی خانواده ها، سامانه ی وزارت رفاه است که توسط کاربر بهزیستی، مختصات خانواده به آن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های دارای فرزند چند قلو چه کمک هایی از بهزیستی دریافت می کنند؟

خانواده های دارای فرزند چند قلو چه کمک هایی از بهزیستی دریافت می کنند؟