مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-03اقتصادي

آیا هزینه الحاق560 هکتار به شهر کمتراز بازآفرینی است؟


حدود به 50 هزار واحد مسکونی خالی در پردیسان وجود دارد که با در نظر گرفتن مالیات میتوان از خالی باقی ماند این واحدها جلوگیری شود که شاید نیازی به تولید واحد های مسکونی وجود نداشته باشد.

- ایسنا/قم کارشناس توسعه شهری گفت: حدود به 50 هزار واحد مسکونی خالی در پردیسان وجود دارد که با در نظر گرفتن مالیات میتوان از خالی باقی ماند این واحدها جلوگیری شود که شاید نیازی به تولید واحد های مسکونی وجود نداشته باشد.

مهسا مستقیم، کارشناس توسعه شهری در نشست نقد و بررسی مصوبه شورای برنامه ریزی استان قم درخصوص الحاق اراضی 560هکتاری حاشیه شهر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن که در دفتر فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم برگزار شد، عنوان کرد: درسیاست بازآفرینی نقد بسیاری شد؛ زیرا فقط در حد کف سازی و زیبا سازی برخی محلات کاری بیشتر صورت نگرفت.

وی افزود: باید سیاست های میان افزا و رشدهوشمند به کار گرفته شود که این کار درمحلات تاریخی قم انجام نشد و در حال حاضر 300هکتار بافت تاریخی مصوب شده و یک هزار و 700هکتار بافت فرسوده داریم که اراضی خالی بسیاری دارند که شاید بتوان 500هکتار فضای خالی در ان پیدا کرد؛ اما متاسفانه اتفاقی برای این بافت ها نیافتاده است.

وی باتاکید براینکه فعالیت در بافت تاریخی و فرسوده در حد دفاتر تسهیل گری، برخی کارهای ابتدایی شناخت و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا هزینه الحاق560 هکتار به شهر کمتراز بازآفرینی است؟

آیا هزینه الحاق560 هکتار به شهر کمتراز بازآفرینی است؟