مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-03اقتصادي

مخالف افزایش 10 درصدی قیمت مرغ در بازار اصفهان هستیم/نرخ گوشت قرمز بالارفت


رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: مخالف افزایش 10 درصدی قیمت مرغ در اصفهان هستیم چرا که مستنداتی در خصوص خرید نهاده ها از بازار آزاد ارائه نشده است.

- مجتبی برزگر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار کشور اجازه افزایش یا کاهش 10 درصدی قیمت ها را به ستادهای استانی داده است، اظهار داشت: در این زمینه ستادهای استانی با دریافت مستندات لازم تصمیم گیری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پیشنهاد افزایش 10 درصدی قیمت مرغ در ستاد تنظیم بازار استان اصفهان در سه روز گذشته اعلام شده است، ابراز داشت: دلیل این درخواست نیاز به نهاده بیشتر برای تولید مرغ دو کیلو و 200 گرمی توسط مرغداران بود که نهاده مازاد را از بازار آزاد می خرند.

مستنداتی در خصوص خرید نهاده از بازار آزاد ارائه نشده است عضو ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با بیان اینکه هنوز هیچ مستنداتی در خصوص این ادعا ارائه نشده است، افزود: ما بر این باوریم که عرضه مرغ می توانند تعیین کننده سلیقه مردم باشد و اینکه مرغداران ادعای لزوم تولید مرغ سنگین به دلیل سلیقه شهروندان دارند را نمی پذیریم.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان مخالف افزایش 10 درصدی قیمت مرغ در این استان است، ابراز داشت: نباید هر گونه کمبودی را از مصرف کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف افزایش 10 درصدی قیمت مرغ در بازار اصفهان هستیم/نرخ گوشت قرمز بالارفت

مخالف افزایش 10 درصدی قیمت مرغ در بازار اصفهان هستیم/نرخ گوشت قرمز بالارفت