مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-03فرهنگي

این کتب با محوریت حضرت فاطمه (س) نوشته شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این مطلب، کتاب هایی با محوریت حضرت فاطمه (س) به مناسبت ولادت این بانوی بزرگوار و روز مادر برای علاقه مندان به کتابخوانی معرفی می کنیم: - نویسندگان کشورمان آثاری دارند که درباره حضرت فاطمه (س) نوشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این مطلب، کتاب هایی با محوریت حضرت فاطمه (س) به مناسبت ولادت این بانوی بزرگوار و روز مادر برای علاقه مندان به کتابخوانی معرفی می کنیم: کتاب زیارت مهتاب کتاب زیارت مهتاب اثر مهدی خدامیان آرانی در انتشارات اعتقاد ما منتشر شد.

این اثر زندگی حضرت زهرا (س) را قبل از هجرت تا 11 هجری قمری شرح می دهد؛ همچنین به شرح زیارتنامه این بانوی بزرگوار می پردازد.

کتاب فاطمه زهرا شادمانی دل پیامبر اصل کتاب فاطمه زهرا؛ شادمانی دل پیامبر به زبان عربی با عنوان فاطمه الزهرا بهجت قلب المصطفی نوشته شده، این کتاب جزو آثار دست اول درباره حضرت زهرا (س) و زوایای پنهان زندگی ایشان است.

کتاب با ترجمه احمد رحمانی همدانی و حسن افتخارزاده بزواری در نشر بدر منتشر شد.

ترجمه آن را می توان ترجمه ای به یادماندنی از این کتاب دانست.

کتاب نهج الحیات؛ فرهنگ سخنان حضرت فاطمه کتاب نهج الحیات؛ فرهنگ سخنان حضرت فاطمه اثر محمد دشتی در موسسه تحقیقاتی امیرالمومنین منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کتب با محوریت حضرت فاطمه (س) نوشته شدند

این کتب با محوریت حضرت فاطمه (س) نوشته شدند