مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 05:402021-02-03پزشكي

هیچ دارویی از فهرست بیمه حذف نشده است/مشکلات سازمانهای بیمه گر


مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه هیچ دارویی از فهرست بیمه تامین اجتماعی حذف نشده است گفت:چنانچه یارانه دارو حذف شود سازمانهای بیمه گر با مشکل مواجه خواهند شد.

- شهرام غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هیچ دارویی برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی حذف نشده است، گفت: در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی هیچ دارویی از فهرست داروهای مشمول بیمه، بیمه شدگان تحت پوشش سازمان حذف نشده است.

وی افزود: در زمان مدیریت دکتر هاشمی در وزارت بهداشت یکسری از داروها مانند استامینوفن و… از تعهدات سازمان های بیمه گر حذف شد یعنی از شمول بیمه پایه خارج شد و ربطی به سازمان تأمین اجتماعی نبود بلکه برای کل سازمان های بیمه گر بود و بر اساس یک مصوبه کشوری انجام شد.

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی در مورد افزایش قیمت دارو نیز گفت: در درمان غیر مستقیم خریدار هستیم و قیمت داروها با افزایش تعرفه بالا می رود اما در بخش درمان مستقیم بر قیمت داروها نظارت می شود و در حال حاضر در داروهای تک نسخه ای و برند تا حدودی افزایش قیمت مشاهده شده است.

غفاری با اشاره به اینکه بار مالی افزایش قیمت دارو به بیمه شده تحمیل می شود گفت: چنانچه یارانه دارو برداشته شود قیمت دارو نیز زیاد می شود و نظر ما این است که بار مالی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دارویی از فهرست بیمه حذف نشده است/مشکلات سازمانهای بیمه گر

هیچ دارویی از فهرست بیمه حذف نشده است/مشکلات سازمانهای بیمه گر