مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 02:352021-02-02اقتصادي

آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار مازندران


رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار کالا و خدمات در سراسر استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی صمت مازندران، حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر گفت: این طرح همزمان در سراسر مازندران از تاریخ 15 بهمن ماه سالجاری لغایت 15 فروردین سال 1400 بصورت ویژه برگزار خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی کالا و خدمات اعلام کرد و گفت: افزایش نظارت در تمامی حوزه ها و به ویژه اقلام  اولویت دار خواهد بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران تاکید کرد: انبارها، مراکز نگهداری کالا، بنکداران عمده فروشی و خرده فروشی ها مورد نظارت ویژه قرار خواهند گرفت.

 قوانلو یادآور شد: استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسی این سازمان به همراه دیگر دستگاه های ذیربط بالاخص ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف، بهداشت و درمان و ناظران افتخاری در این طرح پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کشیک های نوروزی این سازمان حتی در روزهای تعطیل در سراسر استان برقرار بوده و همکاران این سازمان حضور مستمر در سطح بازار خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار مازندران

آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار مازندران