مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 21:402021-02-02پزشكي

آبادان، کرونا، برزیلته!


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به دلایل تداوم وضعیت زرد در آبادان در حالی که دیگر مناطق خوزستان در بازه ای زمانی در وضعیت آبی قرار گرفتند، - ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به دلایل تداوم وضعیت زرد در آبادان در حالی که دیگر مناطق خوزستان در بازه ای زمانی در وضعیت آبی قرار گرفتند، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در آبادان بیشتر از دیگر شهرهای جنوب غرب استان خوزستان است اما علت تداوم وضعیت زرد این شهرستان به دلیل فعالیت مراکز صنعتی بزرگ، وجود فرودگاه و زیاد بودن تردد به منطقه است.

دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت وگو با ایسنا، با هشدار نسبت به افزایش موارد بیماری، اظهار کرد: افزایش بیماریابی خوب است اما افزایش موارد بیماری نشان می دهد که بیماران بدون علامت در جامعه حضور دارند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: اگر مردم رعایت نکنند، به سمت پیک زمستانه که پیک سختی خواهد بود، می رویم.

سلمان زاده در خصوص وضعیت شیوع کرونا در آبادان بیان کرد: در این مدت برای چند روز آبادان در وضعیت آبی قرار گرفت اما در حال حاضر در وضعیت زرد قرار دارد؛ آبادانی های فوتبال دوست رنگ زرد را دوست دارند و به برزیل علاقه مند هستند و زرد باقی ماندند! وی با اشاره به دلایل تداوم وضعیت زرد در آبادان در حالی که دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادان، کرونا، برزیلته!

آبادان، کرونا، برزیلته!