مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 20:452021-02-02فرهنگي

افسانه بایگان: در صحنه می مانم تا مردم را دلگرم کنم


افسانه بایگان که در ماه های اخیر در سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی ایفای نقش داشته، بر این باور است که مخاطب آن چیزی را انتخاب می کند که به زندگی واقعی اش نزدیک تر باشد.

- او در توضیح این اظهارنظر چنین بیان می کتد: آنچه که در تلویزیون نمایش می دهیم از زندگی واقعی مردم به دور است، اما در مدیوم نمایش خانگی کمی این خط قرمزها وجود ندارد و فضا بازتر است.

افسانه بایگان پیشتر در سریال های تلویزیونی چون سربداران ، تنهاترین سردار ، نرگس ، روز حسرت ، وضعیت سفید و پریا بازی داشته است.

امتداد ایفای نقش او در تلویزیون، این روزها با سریال کمدی باخانمان شکل گرفته است که پس از مجموعه دل در شبکه نمایش خانگی، جدیدترین سریال این بازیگر محسوب می شود.

بایگان در گفت و گویی با ایسنا به پرسش هایی درباره حضورش در یک سریال کمدی، دشواری های کار هنرمندان در روزهای کرونایی، حضور در شبکه نمایش خانگی و علت گرایش مخاطبان نسبت به این مدیوم و آینده تلویزیون پاسخ داد.

تحت هر شرایطی زندگی تعطیلی ندارد این هنرمند سینما و تلویزیون درباره دشواری های کار در شرایط کرونا معتقد است: تحت هر شرایطی زندگی تعطیلی ندارد.

یکی از اتفاقاتی که در طول این یک سال رخ داد این است که انسان ها از معنویت و همجواری با یکدیگر و تبادل حس و حال معنوی خیلی دور افتادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسانه بایگان: در صحنه می مانم تا مردم را دلگرم کنم

افسانه بایگان: در صحنه می مانم تا مردم را دلگرم کنم