مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 19:052021-02-02سياسي

رمز سربلندی ملت ایران ایمان و اتحاد آنان است


رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فلسفه گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر یادآوری اصول بنیادی است که در قالب آن رسالتمان را بدانیم افزود: این ملت و امت فراتر از مرزهای قومی، - مذهبی و طایفه ای در کنار همدیگر با ایمان و وحدت کلمه قرار گرفتند زیرا رمز سربلندی ملت ایمان و اتحاد آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا رشیدیان 14 بهمن ماه در نشست با کارگزاران حج و زیارت سیستان و بلوچستان افزود: این استان تبدیل شده به کارگاه بزرگ کارهای زیربنایی از جمله توسعه اقتصادی، بنادر، راه آهن آب، گاز و مسکن به همین دلیل نرخ بیکاری منطقه تک رقمی بوده که این مهم اتفاق بزرگی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) درس استقلال، خودباوری و اتکا به خداوند به جای قدرت دنیوی را به همگان داد زیرا در بسیاری از موضوعات با خودباوری در دنیا مطرح و حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی و سالگرد آن یادآور روزهای شور و شعور یک ملت در مقابل ژاندارم منطقه آمریکاست که توانست با رهبری امام (ره) انقلاب خود را به ثمر رسانده و یک فصل جدید در تاریخ بشریت ایجاد کند.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فلسفه گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر یادآوری اصول بنیادی است که در قالب آن رسالتمان را بدانیم افزود: این ملت و امت فراتر از مرزهای قومی، مذهبی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز سربلندی ملت ایران ایمان و اتحاد آنان است

رمز سربلندی ملت ایران ایمان و اتحاد آنان است