مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 17:402021-02-02اقتصادي

تولیدات محصولات کشاورزی گلستان نسبت به قبل از انقلاب 3.7 برابر شده است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: تولید محصولات کشاورزی گلستان نسبت به قبل از انقلاب 3.

7 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مختار مهاجر شامگاه سه شنبه در برنامه زنده تلویزیونی اظهارکرد: در طی 42 سال گذشته که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد دستاوردهای عظیمی در بخش کشاورزی استان به دست آمده است.

وی افزود: در سال 57، یک میلیون و 470 هزار تن میزان تولید محصولات کشاورزی، دامی، منابع طبیعی و شیلات بود که این میزان امروز به پنج میلیون و 400 هزارتن انواع محصولات زراعی رسیده است.

مهاجر با اشاره به تنوع بخش زراعی در استان، ادامه داد: این امر حاصل تلاش کارشناسان و بهره برداران بوده و تعامل خوبی در این زمینه وجود دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گلستان 110 هزار هکتار اراضی شیبدار مستعد کاشت درخت دارد که در 27 هزار هکتار آن درخت کاشته شد.

وی بیان کرد: در اوایل انقلاب مرغ گوشتی نداشتیم و دو واحد مرغ تخم گذار در استان وجود داشت اما امروز 30 میلیون ظرفیت جوجه گوشتی داریم و توانسته ایم مقام اول تولید گوشت مرغ کشور را به دست آوریم.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان هم در این برنامه اظهارکرد: مرکز تحقیقات کشاورزی استان از بین 36 مرکز در کشور رتبه برتر را کسب کرده است و پشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات محصولات کشاورزی گلستان نسبت به قبل از انقلاب 3.7 برابر شده است

تولیدات محصولات کشاورزی گلستان نسبت به قبل از انقلاب 3.7 برابر شده است