مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-02سياسي

ارتقای کیفیت خدمات اصلی ترین عامل در افزایش رضایتمندی گردشگران کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تقویت تعاملات میان بخشی و همکاری گسترده با بخش خصوصی در جهت ارائه خدمات باکیفیت به گردشگران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، سه شنبه 14 بهمن در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران در کیش را یکی از مهم ترین محورهای فعالیت این سازمان عنوان کرد و افزود: بخشی از این خدمات از سوی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه می شود و بخشی نیز مربوط به افرادی هست که حلقه اتصال ما با گردشگر برای ارائه خدمات با کیفیت هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: باید توجه اصلی متولیان این امر به ارائه خدمات باکیفیت، مطلوب و مناسب با شرایط ایده ال جلب شود.

غلامحسین مظفری با اشاره به افزایش سطح توقع گردشگران ازخدمات در جزیره کیش و ضرورت حضورافراد توانمند درعرصه گردشگری برای حفظ برندکیش به عنوان مقصد مطلوب گردشگری در کشور و منطقه گفت: باید خود را با شرایط موجود تطبیق داد و در راستای ارتقای کیفیت گام های موثری برداشت و افرادی که توانایی هم سو شدن با روند ارتقاء خدمات در کیش را ندارند باید از سیستم حذف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت خدمات اصلی ترین عامل در افزایش رضایتمندی گردشگران کیش

ارتقای کیفیت خدمات اصلی ترین عامل در افزایش رضایتمندی گردشگران کیش