مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 16:052021-02-02سياسي

نمایشگاه «یادی از دوران جهادی تبلیغات» در استان بوشهر برگزار شد


نمایشگاه «یادی از دوران جهادی تبلیغات» در استان بوشهر با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح شد.

- بوشهر - نمایشگاه یادی از دوران جهادی تبلیغات در استان بوشهر با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته است که باید برای مردم بازگو شود.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند، برگزاری چنین نمایشگاه هایی را گامی مؤثر در جهت تکریم و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

این نمایشگاه در دو بخش برگزار شد؛ بخش اول شامل تصاویری از دوران باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به سال 57 است و در بخش دوم تصاویری از فعالیت های قرآنی، فرهنگی، اردوهای دانش آموزی، فعالیت های هنری تبلیغات اسلامی در دهه ی شصت، از قبیل قصه گویی جشنواره های فرهنگی هنری است.

همچنین تصاویر برنامه های گرامیداشت مناسبت های مختلف از جمله دهه مبارکه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر مربوط به دهه های اول و دوم انقلاب اسلامی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «یادی از دوران جهادی تبلیغات» در استان بوشهر برگزار شد

نمایشگاه «یادی از دوران جهادی تبلیغات» در استان بوشهر برگزار شد