مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-02سياسي

بلاتکلیف ماندن وضعیت بودجه چه خطراتی دارد؟/ تابش توضیح داد


تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم می گوید: در صورت بلاتکلیف ماندن بودجه، وضعیت حقوق، مزایا، سرانه درآمد بخش های اقتصادی، درآمدها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه بلاتکلیف ماندن وضعیت بودجه برای کشور مضر است، گفت: باید لایحه جدید از بررسی طولانی مدت معاف شود و همان لایحه دولت با ملاحظات مجلس در صحن مورد بررسی قرار گیرد.

محمدرضا تابش با اشاره به رد گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: بودجه سند یک ساله مالی کشور اداره کشور است که معمولا باید با توجه به اسناد بالادستی و قانون برنامه توسعه برای برش یک ساله تنظیم شود ومسئولیت خطیر تدوین بودجه متوجه دولت است.

وی گفت: به این دلیل دولت مسئول تدوین بودجه است که منابع و امکانات کشور، درآمدها و در عین حال هزینه هایی که باید انجام شود باید توسط دولت انجام شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم درباره نقش مجلس در تصویب بودجه سالانه کل کشور گفت: مجلس می تواند اصلاحات مورد نظر خود درباره لایحه بودجه تقدیمی از طرف دولت به شرطی که مغایر با اصل 75 قانون اساسی نبوده و بار مالی نداشته باشد، اعمال کند.

تابش با بیان اینکه مجلس می تواند از طریق کمیته های تخصصی و دیوان محاسبات بر بودجه نظارت کند، گفت: ایراد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیف ماندن وضعیت بودجه چه خطراتی دارد؟/ تابش توضیح داد

بلاتکلیف ماندن وضعیت بودجه چه خطراتی دارد؟/ تابش توضیح داد