مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 15:002021-02-02سياسي

بسیج می تواند نقش ویژه ای در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ایفا کند


فرماندار قم با اشاره به توانمندی های بسیج به عنوان قوی ترین و منسجم ترین تشکل، از ضرورت ایفای نقش ویژه این تشکل در راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری عصر امروز و در نشست ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در استان قم با اشاره به این که مراسم بزرگداشت این دهه آغاز شده و در روزهای آینده به اوج خود خواهد رسید بیان داشت: با توجه به این که این مراسم باید به شکل خاصی در ایام شیوع کرونا برگزار شود، بنابراین نیاز است تا اوج خلاقیت و جلوه های هنری در اجرای آن به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی در کشور خاطر نشان کرد: از آن جا که نقش ویژه بسیج در اجرای این طرح محله محور مشهود است، از این رو می توان با استفاده از ظرفیت های بسیج به عنوان قوی ترین و منسجم ترین تشکل در کشور، راهپیمایی موتوری و خودرویی بیست و دوم بهمن ماه را نیز به بهترین نحو مدیریت کرد.

فرماندار قم در ادامه پیشنهاد داد تا کاروان هایی از موتور و خودرو به صورت جوخه ای برای راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در قم تدارک دیده شوند.

وی اضافه کرد: می توان به شکل نمادین 22 کاروان را به مناسبت بیست و دوم بهمن ماه از اقشار مختلف مانند بازاریان، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج می تواند نقش ویژه ای در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ایفا کند

بسیج می تواند نقش ویژه ای در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ایفا کند