مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 14:002021-02-02سياسي

آیت الله رییسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند


امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از مشکلات دو کارخانه بزرگ ورامین گفت: آیت الله رییسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از مشکلات دو کارخانه بزرگ ورامین گفت: آیت الله رییسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند.

پیش از ظهر سه شنبه 14 بهمن ماه در جریان بازدید صابر پرنیان مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران از دو شهرک صنعتی خیرآباد و سالاریه ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مدت چهل هفته به دیدار تولید کنندگان رفته ام و دست تولید کنندگان را با این شرایطی که همه مشکلات اقتصادی دارند، می بوسم که به فکر جنگ با دشمن قدّار و مستکبر هستند و نمی گذارند چرخ اقتصاد و اشتغال لنگ بزند.

وی با تقدیر از برخی از مسئولین در حمایت از تولید گفت: از فرمانده سپاه و فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات ورامین تقدیر می کنم که با تمام توان از رونق تولید در شهرستان حمایت کردند.

حجه الاسلام محمودی بار دیگر مسئله جاده نامناسب شهرک صنعتی سالاریه را مطرح کرد و با انتقاد از مسئولان اظهار کرد: گوش شنوایی برای ترمیم و اصلاح جاده شهرک صنعتی سالاریه نیست و من واقعا از تولیدکنندگان و کارگران خجالت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند

آیت الله رییسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند