مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 13:502021-02-02فرهنگي

واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به ابهامات درباره رعایت پروتکل های بهداشتی


سید محمد مهدی طباطبایی نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در واکنش به طرح برخی نگرانی ها در فضای رسانه ای، ضمن تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، - گفت: نگران هیچ چیز نیستیم.

سیدمحمد مهدی طباطبایی نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در سینماهای این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: روز گذشته کارشناسان وزارت بهداشت آمدند و از برج میلاد بازدید کردند تا نظارتی بر این سینما داشته باشند که خوشبختانه از رعایت پروتکل های بهداشتی ابراز رضایت کردند و ما هم تمام تلاش خود را کردیم تا حداکثر مراعات را طبق برنامه ای که وزارت بهداشت به جشنواره داده است داشته باشیم.

وی ادامه داد: من نگرانی نسبت به این مساله ندارم و خوشبختانه تمام سینماهای حاضر در جشنواره پروتکل را رعایت می کنند ما هم در فضای سینما ملت و در برج میلاد به دقت فاصله گذاری، ضدعفونی کردن و دیگر موارد بهداشتی به درستی رعایت می کنیم.

دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: آنچه که باید مراعات می شد تا امروز به درستی رعایت شده است البته به واسطه اینکه لحظاتی به دلیل تجمع عکسی منتشر شد یک سری خبرهای نادرست اتفاق افتاد، که البته ما آن را از سر خیرخواهی تلقی می کنیم و سعی می کنیم به هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به ابهامات درباره رعایت پروتکل های بهداشتی

واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به ابهامات درباره رعایت پروتکل های بهداشتی