مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-02اقتصادي

زادبوم: روابط تجاری با سوریه تقویت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در جلسه بررسی راهکار های رفع موانع و توسعه روابط تجاری با سوریه بر ضرورت ایفای نقش اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در رویداد های تجاری با این کشور تأکید کرد و از .

- رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: انتطار می رود با هماهنگی نهاد های دولتی و بخش خصوصی دست اندرکار تجارت سوریه، در آینده نزدیک شاهد شکل گیری مجدد فعالیت ها برای حضور در بازار سوریه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در جلسه بررسی راهکار های رفع موانع و توسعه روابط تجاری با سوریه بر ضرورت ایفای نقش اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در رویداد های تجاری با این کشور تأکید کرد و از آمادگی این سازمان برای پیگیری و اجرای کلیه تفاهمات به عمل آمده از جمله رفع برخی موانع قانونی و برگزاری همایش فرصت های تجارت با سوریه در آینده نزدیک و بررسی اصلاحات مورد نیاز موافقت نامه تجارت آزاد با سوریه خبر داد.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: انتطار می رود با هماهنگی و هم افزایی نهاد های دولتی و بخش خصوصی دست اندرکار تجارت سوریه، در آینده نزدیک شاهد شکل گیری مجدد فعالیت ها برای حضور در بازار سوریه و احیای روابط تجاری با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادبوم: روابط تجاری با سوریه تقویت می شود

زادبوم: روابط تجاری با سوریه تقویت می شود