مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-02سياسي

16 استاد نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند


امسال 59 استاد از 24 دانشگاه و پژوهشگاه کشور به عنوان استاد نمونه به ستاد وزارت علوم معرفی و از این تعداد 16 نفر به عنوان استاد نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امکان برگزاری مراسم در زمان مقرر وجود نداشت و به تأخیر افتاد؛ اگرچه فرایند انتخاب اعضای هیأت علمی نمونه در موعد مقرر انجام شده بود.

باقری تاکید کرد: فرایند انتخاب اعضای هیأت علمی نمونه سالانه از طریق ارسال دستورالعمل استادان نمونه به دانشگاه ها شروع می شود و هر دانشگاه بستگی به جمعیت اعضای هیأت علمی به ازای هر 150 نفر یک نفر تا سقف چهار نفر برای هر دانشگاه، به ستاد وزارت معرفی می کند.

قائم مقام وزیر علوم همچنین اظهار کرد: منتخبان فوق بر اساس کل امتیاز پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اجرایی که مجموعه فعالیت های استادان در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی است، توسط دانشگاه ها به ستاد وزارت علوم معرفی می شوند.

در ستاد وزارت علوم هم بر اساس شاخه های مختلف تخصصی در چهار گروه تخصصی علوم انسانی و هنر، علوم پایه، مهندسی و علوم کشاورزی و دامپزشکی و در کمیسیون ستاد وزارت علوم، استادان نمونه کشوری بر اساس بالاترین امتیاز در این چهار شاخه تخصصی انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 استاد نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند

16 استاد نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند