مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-02اجتماعي

رامسر مهد معاهدات بین المللی تالاب ها است


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نسبت به حذف نام رامسر از لگوی تبلیغاتی کنوانسیون تالاب ها واکنش نشان داد و گفت: رامسر خاستگاه اصلی معاهدات بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی ابراهیمی بعدازظهر سه شنبه در پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر و گرامیداشت روز جهانی تالاب ها نسبت به حذف نام رامسر از لگوی تبلیغات سالگرد کنوانسیون رامسر و روز جهانی تالاب ها انتقاد کرد.

وی افزود: کشورها به تعهدات خود در کنوانسیون باید متعهد باشند و اکنون بسیاری از آسیب های محیط زیست به علت نداشتن ضمانت های اجرایی است.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز گفت: در سال 1971 حدود 18 کشور جهان دور هم نشستند و معاهده بین المللی کنوانسیون رامسر را امضا کردند که در جهت حفظ محیط زیست و تالاب ها به عنوان کنوانسیون رامسر امروز بیش از 170 کشور عضو آن هستند.

وی افزود: 50 سال از آن تاریخ می گذرد و دور هم جمع شدیم تا به اهمیت این معاهده پی ببریم و می توانیم از این فرصتی که این معاهده بین المللی برای ما ایجاد کرده نهایت بهره و استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر آغاز راه بهتر برای کار مهم تر و شاخص تر با توجه به استقرار دفتر کنوانسیون در این شهرستان افزود: محیط زیست برنامه مناسب جهت تحول در کنوانسیون در راستای نام و آوازه استان مازندران و شهرستان رامسر برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامسر مهد معاهدات بین المللی تالاب ها است

رامسر مهد معاهدات بین المللی تالاب ها است