مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-02اقتصادي

مدیرعامل نیروگاه مفتح: فیلتراسیون دودکش، دود را به رسوبات جامد تبدیل می کند!


مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان با تأکید براینکه امکان فیلتراسیون در دودکش نیروگاه وجود ندارد، گفت: فیلتراسیون فقط 10 درصد از ظرفیت دودکش را می تواند تصفیه کند، - مدیرعامل نیروگاه مفتح: فیلتراسیون دودکش، دود را به رسوبات جامد تبدیل می کند! ایسنا/همدان مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان با تأکید براینکه امکان فیلتراسیون در دودکش نیروگاه وجود ندارد، گفت: فیلتراسیون فقط 10 درصد از ظرفیت دودکش را می تواند تصفیه کند، با رسوبات گچی چکار کنیم؟ عبدلمجید دیناروند سه شنبه 14 بهمن در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره فیلتراسیون دودکش نیروگاه برای کاهش آلودگی، با بیان اینکه برخی مسائل نادانسته مطرح می شود، اظهار کرد: یک نیروگاه در کشور پیدا کنید که فیلتراسیون کرده باشد، اگر یک نیروگاه فیلتراسیون کرده باشد، نصب می کنیم.

وی با تاکید براینکه فیلتراسیون دودکش نیروگاه امکان پذیر نیست چرا که دود را از آسمان می گیرد به رسوبات جامد تبدیل می کند، تصریح کرد: فیلتراسیون نیاز به آب فراوان و آهک دارد ضمن اینکه رسوبات گچی جزو پسماند به حساب می اید.

دیناروند در پاسخ به سوال ایسنا درباره رهاسازی پساب نیروگاه در اطراف، ادامه داد: پساب انسانی نیروگاه به روش هوادهی و پساب صنعتی به روش شیمیایی تصفیه می شود و خروجی پساب شرایطی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل نیروگاه مفتح: فیلتراسیون دودکش، دود را به رسوبات جامد تبدیل می کند!

مدیرعامل نیروگاه مفتح: فیلتراسیون دودکش، دود را به رسوبات جامد تبدیل می کند!