مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-02سياسي

2000 برنامه به همت کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود


رییس کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دوهزار برنامه به همت این کارگروه در گرامیداشت سالگرد ییروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود که از این میان 90 درصد فعالیت ها با توجه به شرایط .

- رییس کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دوهزار برنامه به همت این کارگروه در گرامیداشت سالگرد ییروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود که از این میان 90 درصد فعالیت ها با توجه به شرایط فعلی در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، نشست خبری تشریح برنامه های کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی، سه شنبه 14 بهمن با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس کارگروه در محل سالن جلسات دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی در این نشست که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: 42 سال از وقوع انقلاب اسلامی می گذرد و در این ایام سنگ اندازی های متعددی صورت گرفته و گویا هر سال پدیده جدیدی است که پیش رویمان قرار می گیرد اما مساله آن است که با وجود همه این مشکلات قطار انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 برنامه به همت کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود

2000 برنامه به همت کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود