مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-02سياسي

مسئولان شهر صدای کودکان را بشنوند


به مسئولان شهر این پیشنهاد را می دهم که شنیدن صحبت های کودکان را در اولویت قرار داده و صدای آن ها را بشنوند.

- ایسنا/اصفهان نماینده یونیسف در ایران گفت: به مسئولان شهر این پیشنهاد را می دهم که شنیدن صحبت های کودکان را در اولویت قرار داده و صدای آن ها را بشنوند.

مندیپ اوبرایان، امروز (سه شنبه- 14 بهمن ماه) در آیین اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف به اصفهان که در هتل آسمان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امسال با سردرگمی و اطمینان نداشتن درباره بیماری همه گیر کووید -19، یک بحران جدی در حوزه سلامت رخ داد و زندگی همه ما را به لحاظ شخصی و حرفه ای و زندگی کودکان به ویژه آسیب پذیرترین کودکان را تحت تأثیر قرار داد.

وی افزود: از سویی دیگر امسال سالی پر از امید، همبستگی و مشارکت جهانی بود که در آن راه حل هایی برای چالش های ناشی از پاندمی در سطح محلی و جهانی ارائه شد.

نماینده یونیسف در ایران با بیان اینکه هم اکنون 58 کشور در مقایسه با 40 کشور در سال 2019، ابتکار شهرهای دوستدار کودک را با همکاری یونیسف در سطوح مختلف اجرا می کنند، تصریح کرد: شهر دوستدار کودک به شهر یا اجتماع محلی گفته می شود که در آن نظرها، نیازها، اولویت ها و رفاه کودکان بخشی جدایی ناپذیر از سیاست ها، برنامه ها و تصمیم های عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان شهر صدای کودکان را بشنوند

مسئولان شهر صدای کودکان را بشنوند