مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-02سياسي

‎رسانه ها می توانند در توسعه و تحولات کیش نقش مؤثری ایفا کنند


‎مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تعامل و هم فکری رسانه ها با سیستم های اجرایی منطقه را زمینه ساز ایجاد تحول در کیش عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بعد از ظهر دوشنبه 13 بهمن در دیدار با جواد آذرنگار صاحب امتیاز روزنامه های بشارت نو، بشارت یزد و بشارت کیش، ضمن تبریک دومین سالروز فعالیت نشریه بشارت کیش بر نقش موثر رسانه ها و نشریه های مکتوب به عنوان نیروی مکمل فکری سیستم های اجرایی منطقه در جهت پیشرفت و توسعه جزیره کیش تاکید کرد.

‎مظفری با بیان این که فعالیت های فکری نشریه بشارت کیش از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است گفت: فعالیت مطبوعاتی کار سنگین، سخت و پر مشغله ای است و ورود به این عرصه نیازمند شهامت و پویایی است.

‎وی تصریح کرد: نشریه بشارت کیش با شهامت، تدبیر و حوصله به فعالیت روزنامه نگاری حرفه ای و با کیفیت در عرصه رسانه های مکتوب ادامه می دهد.

‎رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه خاطر نشان کرد: بشارت کیش بدون حاشیه و با پرهیز از یک جانبه نگری همیشه بازتاب دهنده فعالیت هایی این منطقه بوده و در سر مقاله این نشریه راهکارهایی کاربردی برای موضوعات مطرح شده ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎رسانه ها می توانند در توسعه و تحولات کیش نقش مؤثری ایفا کنند

‎رسانه ها می توانند در توسعه و تحولات کیش نقش مؤثری ایفا کنند