مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-02فرهنگي

ارسال 10 اثر صنایع دستی کرمان به پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی کشور


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از ارسال 10 اثر صنایع دستی این استان به پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از ارسال 10 اثر صنایع دستی این استان به پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور خبر داد.

کاظم حسین زاده با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از تاریخ 13 تا 20 بهمن ماه 1399افزود: در انتخابات اولیه این جشنواره، 10 اثر از آثار صنایع دستی هنرمندان استان کرمان مورد تایید قرار گرفت و امیدواریم در فرایند بررسی نهایی، این آثار جزو آثار منتخب این جشنواره قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امسال آثار هنری رشته های پته دوزی، گلیم بافی و مسگری به جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: سال گذشته در مرحله اول 9 اثر به جشنواره فجر ارسال شد که از بین این آثار شال امیری کرمان حایز رتبه شد و در موزه ملی کشور به نمایش درآمد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: امسال آثاری به پنجمین جشنواره فجرصنایع دستی ارسال شده که دارای شرایط لازم و همچنین دارای نشان ملی مرغوبیت و سابقه حضور در نمایشگاه های مختلف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 10 اثر صنایع دستی کرمان به پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی کشور

ارسال 10 اثر صنایع دستی کرمان به پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی کشور