مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-02سياسي

استانداردهای تعیین شده شهر دوستدار کودک روح شرقی ندارد


رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: استانداردهای تعیین شده برای شهر دوستدار کودک روح شرقی ندارد و باید در این زمینه فعالیت های خوبی را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم ساکی پیش از ظهر سه شنبه در آیین اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف به شهر اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با تشکر ویژه از افرادی که در فرایند رسیدن شهرهای ما به کاندیداتوری نشان یونیسف اظهار داشت: در این زمینه کمیته ملی دوستدار کودک فعالیت خوبی را داشت و در این زمینه با تمام شهرها و نهادها ارتباط گرفتند.

وجود 12 شهر دوستدار کودک در کشور وی با بیان اینکه 12 شهر پایلوت دوستدار کودک در کشور داریم، ابراز داشت: این در حالی است که شهر اصفهان در عرصه دیپلماسی سرآمد شهرهای کشور بوده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با اشاره به اینکه بارها سعی کردم به منظور توسعه فعالیت دیگر شهرها در عرصه دیپلماسی جلوی شهر اصفهان را بگیرم، ادامه داد: در این زمینه حتی طرح های پیشنهادی اصفهان را برای الگوگیری دیگر شهرها ارسال کردیم اما باز هم بازخوردی را دریافت نکردیم.

وی با بیان اینکه اصفهان شهری بین المللی و خودجوش است، تصریح کرد: از این رو در بحران شیوع کرونا دیپلماسی شهری را در دستور کار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای تعیین شده شهر دوستدار کودک روح شرقی ندارد

استانداردهای تعیین شده شهر دوستدار کودک روح شرقی ندارد