مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-02اقتصادي

پلمب 65 واحد متخلف عرضه محصولات دامی در آذربایجان شرقی


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: طی 9 ماهه سال جاری، 65 واحد شامل کارگاه های تولید خوراکی دام غیر مجاز، قصابی و مرغ فروشی متخلف در استان، با دستور مراجع قضایی پلمب شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: طی 9 ماهه سال جاری، 65 واحد شامل کارگاه های تولید خوراکی دام غیر مجاز، قصابی و مرغ فروشی متخلف در استان، با دستور مراجع قضایی پلمب شده است.

امیرحسین بهداد در گفت وگو با ایسنا، با ارائه ی هشدارهای بهداشتی دامپزشکی در رابطه به خرید گوشت، اظهار کرد: مردم از خرید هر نوع گوشت قرمز، بدون مهر بازرسی بهداشتی دامپزشکی و نشانه گذاری تکمیلی خودداری کنند.

وی با بیان این که هر نوع گوشت چرخ کرده آماده بدون بسته بندی مجاز(فله ای) را نباید خریداری کرد، گفت: از خرید آلایش خوراکی دام مانند کله پاچه، زبان، دل، جگر و سیرابی از مکان های غیرمجاز و غیربهداشتی خودداری شود.

وی با بیان این که رعایت زنجیره سرد و نگهداری در یخچال از الزامات اصلی عرضه ی مرغ و هر نوع فرآورده های خام دامی است، گفت: از شهروندان تقاضا می کنیم در صورت برخورد هر گونه موارد مشکوک، موارد را از طریق شماره 1512 به دامپزشکی اطلاع دهند.

مدیرکل دامپزشکی استان با بیان این که طی 9 ماه گذشته 301 مورد از تخلف در مراجع تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 65 واحد متخلف عرضه محصولات دامی در آذربایجان شرقی

پلمب 65 واحد متخلف عرضه محصولات دامی در آذربایجان شرقی