مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-02سياسي

ضرورت توجه به پیوست های فرهنگی در امور اقتصادی


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مصداق امر به معروف است، گفت: توجه به پیوست های فرهنگی در امور اقتصادی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش صبح سه شنبه در جلسه تخصصی شورای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اهمیت توجه به اشتغالزایی با توجه به شرایط جامعه، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و پویایی اقتصادی گیلان یکی از مصادیق امر به معروف است.

وی به موضوع بازرسی و نظارت و تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و گفت: این بخش نیز از موارد امر به معروف و نهی از منکر است.

دلق پوش با بیان اینکه علاوه بر اینکه در این زمینه دارای وظایف سازمانی هستیم و علاوه بر آن همه این موارد از اصول اسلامی است و در واقع به صورت عملی به امر به معروف و نهی از منکر توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی برای شهروندان از وظایف برون سازمانی است، ادامه داد: تلاش می شود تا در راستای رعایت کرامت انسانی نیز عملکرد مناسبی داشته باشیم.

رییس سازمان صمت گیلان در ادامه با بیان اینکه نیازمند نگرشی جدید برای افزایش انگیزش در همه امور هستیم، گفت: نیازمند این هستیم که برای هر کار و فعالیت اقتصادی پیوسته و الگوی فرهنگی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به پیوست های فرهنگی در امور اقتصادی

ضرورت توجه به پیوست های فرهنگی در امور اقتصادی