مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-02اقتصادي

افتتاح پروژه های 154 میلیارد تومانی دهه فجر در قرچک


در ایام الله دهه فجر پروژه هایی را در بخش خصوصی، دولتی و روستایی به ارزش حدود 154 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که باعث اشتغالزایی 484 نفر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در سومین روز مبارک دهه فجر با حضور مسؤولان استان پروژه های صنعتی و بخش خصوصی و دولتی همچنین پروژه های روستایی افتتاح می شود.

وی گفت: با توجه به پیگیری هایی که انجام شده امروز توانسته ایم این پروژه ها را در قالب حدود 154 میلیارد تومان به بهره برداری برسانیم که باعث اشتغال 484 نفر می شود.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: در شهرک صنعتی قرچک بیشتر سرمایه گذاری خصوصی را داشتیم که یکی از فعال ترین و زنده ترین شهرک های صنعتی کشور است.

خطیبی افزود: به گفته مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران، امروز واحدهای خوبی را در سطح شهرک صنعتی به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: امروز یک درمانگاه خیرساز در روستای قشلاق دوم و تعاونی شهدای ادارات به بهره برداری می رسد همچنین دو پروژه دیگر امروز به بهره برداری خواهد رسید و چند پروژه دیگر هم بیشتر در حوزه شهرداری در هفته آینده افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های 154 میلیارد تومانی دهه فجر در قرچک

افتتاح پروژه های 154 میلیارد تومانی دهه فجر در قرچک