مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-02سياسي

اجرای طرح ملی «یاس» در سیستان وبلوچستان


مراسم افتتاحیه طرح ملی یاران آسیب ستیز با عنوان «یاس» 14 بهمن ماه با حضور مسئولان کمیته امداد و جمعیت هلال احمر استان در مجتمع امام علی(ع) زاهدان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مراسم افتتاحیه طرح ملی یاران آسیب ستیز با عنوان یاس 14 بهمن ماه با حضور مسئولان کمیته امداد و جمعیت هلال احمر استان در مجتمع امام علی(ع) زاهدان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در این مراسم بیان کرد: طرح یاس با همکاری کمیته امداد و جمعیت هلال احمر برگزار می شود و در آن، از ظرفیت افراد مورد حمایت امداد به عنوان نیروهای امدادی و داوطلب و از بسترهای موجود در نظام آموزشی هلال احمر نیز برای ارائه آموزش در خصوص شیوه های مواجهه با بحران ها و بلایای طبیعی استفاده می شود.

علیرضا دهقان با بیان اینکه این طرح ویژه دختران رده سنی 30 تا 40 سال مورد حمایت امداد است، افزود: افراد پس از گذراندن دوره های آموزشی و صدور گواهی و مدارک دال بر داشتن مهارت امدادگری، قادر خواهند بود که در صورت بروز بحران، علاوه بر خود و خانواده، اعضای محله و جامعه محل سکونت خود را نیز از بحران نجات دهند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان بیان کرد: اهداف اصلی این طرح، ارتقاء عزت نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی در میان مخاطبین و نهایتاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی «یاس» در سیستان وبلوچستان

اجرای طرح ملی «یاس» در سیستان وبلوچستان