مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-02دانش

مدل جدید پذیرش دانشجو برای همه مقاطع تحصیلی در سال 1400


معاون آموزشی وزارت علوم از ساماندهی ظرفیت پذیرش دانشجو در همه مقاطع تحصیلی و مدل جدید پذیرش دانشجو برای همه مقاطع تحصیلی در سال 1400 خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم گفت: آموزش تمام زمینه های تخصصی مورد نیاز کشور در دانشگاه ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه تنظیم ظرفیت پذیرش دانشگاه ها از اولویت وزارت علوم در سال 1400 است افزود: برای ترم آینده و مهر 1400 بحث ظرفیت ها و یک مقداری تنظیم ظرفیت پذیرش دانشگاه ها مطرح است.

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به ساماندهی ظرفیت پذیرش دانشجو در همه مقاطع تحصیلی و مدل جدید پذیرش دانشجو برای همه مقاطع تحصیلی یادآور شد: این تنظیم پذیرش در همه مقاطع تحصیلی اجرا خواهد شد تا مقداری پذیرش ها قاعده مند شود.

وی به مدل پیشنهادی تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو اشاره کرد و گفت: در مدل کنونی تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو در هر رشته دارای مجوز، مستقل از تعداد و رتبه اعضای هیئت علمی متخصص مرتبط با رشته مذکور است.

معاون آموزش وزارت علوم به ویژگی های مدل پیشنهادی تخصیص ظرفیت دانشجو اشاره کرد و افزود: تخصیص ظرفیت (بر اساس بودجه دولتی و شهریه پرداز) در هر مقطع تحصیلی به کل دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی و بر اساس تعداد و رتبه اعضای هیئت علمی، تخصیص ظرفیت کل مؤسسه با توجه به تعداد اعضا هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل جدید پذیرش دانشجو برای همه مقاطع تحصیلی در سال 1400

مدل جدید پذیرش دانشجو برای همه مقاطع تحصیلی در سال 1400