مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-02اقتصادي

152 طرح عمرانی و سرمایه گذاری در اردبیل افتتاح می شود


همزمان با ایام الله دهه فجر 152 طرح عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 152 طرح عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد.

امامی یگانه در مراسم افتتاح طرح ها و پروژه های بخش مرکزی اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت ایام الله دهه فجر 47 طرح اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی، صنعتی، بخش کشاورزی و خدمات آماده بهره برداری شده است.

وی سرمایه گذاری در این طرح ها را 700 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با به نتیجه رسیدن این طرح ها شاهد ایجاد فرصت های اشتغال برای جوانان منطقه به ویژه ساکنان مناطق بخش ها و روستاها خواهیم بود.

فرماندار اردبیل به افتتاح 105 پروژه زیربنایی و عمران شهری و روستایی نیز اشاره کرد و افزود: با سرمایه گذاری 11 هزار و 700 میلیارد تومان این پروژه های عمرانی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل و با همت شهرداری ها و شوراها آماده بهره برداری شده است.

امامی یگانه تصریح کرد: در مجموع در شهرستان اردبیل و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 152 طرح عمرانی، خدماتی، زیربنایی، اقتصادی و سرمایه گذاری به ارزش 12 هزار و 400 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

152 طرح عمرانی و سرمایه گذاری در اردبیل افتتاح می شود

152 طرح عمرانی و سرمایه گذاری در اردبیل افتتاح می شود