مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-02سياسي

پورابراهیمی: چرا دولت لایحه ای داده که اصلاح ساختار در آن نیست؟


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : ما نگران تورمی هستیم که به دنبال حذف ارز ترجیحی و افزایش یارانه ها در بازار ایجاد شده و می تواند هزینه مردم را چند برابر کند.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : ما نگران تورمی هستیم که به دنبال حذف ارز ترجیحی و افزایش یارانه ها در بازار ایجاد شده و می تواند هزینه مردم را چند برابر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در جریان جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و با مخالفت با بودجه سال 1400 بیان کرد: بنده از زحماتی که کمیسیون تلفیق برای اصلاح ساختار بودجه کشیده اند سپاسگزارم اما بنده می خواهم به این سوال پاسخ دهم که چرا اساسا گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص بودجه این میزان حائز اهمیت است؟ اگر ما به دنبال دلایل وضعیت کنونی در حوزه اشتغال و تورم حاکم در کشور هستیم یکی از محورهای مهم و موثر آن بحث بودجه ای است که در سالیان گذشته به تصویب رسیده است.

اصلاح ساختار بودجه برای حذف ناترازی و عدم کسری بودجه یکی از بحث های اساسی است که در دستور کار مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال 1397 زمانی که قرار بود لایحه بودجه در 15 آذرماه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود در آن تاریخ ارائه نشد، چرا که حضرت آقا نامه ای در خصوص لایحه بودجه سال 1397 نوشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: چرا دولت لایحه ای داده که اصلاح ساختار در آن نیست؟

پورابراهیمی: چرا دولت لایحه ای داده که اصلاح ساختار در آن نیست؟