مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-02سياسي

40 خدمت کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر استانها شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر این که 40 خدمت کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر یادواره ها و کنگره های مزین به نام شهدا در کشور شود، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر این که 40 خدمت کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر یادواره ها و کنگره های مزین به نام شهدا در کشور شود، گفت: اقدامات محرومیت زدایی به نیت شهدا، نام آن ها را در ذهن خانواده ها تثبیت می کند.

آیت الله محمد رضا ناصری با اشاره به اقدام شایسته استان در برگزاری کنگره شهدا با محوریت خدمت رسانی، گفت: اقدامات این دوره از کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر یادواره ها و کنگره های مزین به نام شهدا در کشور باشد.

رییس شورای سیاست گذاری دومین کنگره ملی 4000 شهید استان درالعباده و دارالعلم یزد کمک های نوع دوستانه و خیرخواهانه ای که در راستای این کنگره انجام می شود را ذخیره ای برای شهدا دانست و افزود: ثمره این اقدامات در جامعه هویدا و ذکر و نام شهدا نیز در بین خانواده ها تثبیت می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات محرومیت زدایی با همکاری مردم و خیران استان انجام شده است، اظهار کرد: توفیقی است که همه ما بتوانیم با بهره برداری صحیح از سرمایه مان کارهایی انجام دهیم که منافع آن عمومی بوده و گره ای از کار نیازمندان بگشاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 خدمت کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر استانها شود

40 خدمت کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر استانها شود