مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-02سياسي

نگاه دنیا به ایران با تلاش محققان سلول بنیادی تغییر کرد/ برند «رویان» صادر می شود


رییس پژوهشگاه رویان با بیان اینکه عمر فناوری های سلول بنیادی، پزشکی تولید مثل، ناباروری و مباحث بیوتکنولوژی همزمان با انقلاب بوده گفت: خوشحالیم که در این زمینه همپای دنیا حرکت کردیم.

- دکتر عبدالحسین شاهوردی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستاوردهای محققان در عرصه سلول بنیادی بعد از انقلاب اظهار کرد: ما در پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی مسیری را انتخاب کردیم که نیاز جامعه بود و در صدد برآمدیم تا در راستای رفع این نیاز جامعه پاسخ علمی توسط تیم های علمی داشته باشیم.

رییس پژوهشگاه رویان با تاکید بر اینکه در واقع باید یک ساختاری در زمینه سلول بنیادی شکل می گرفت، گفت: ابتدا در قالب مؤسسه، بعد در قالب مرکز تحقیقات و به دنبال آن پژوهشکده، سپس امروز پژوهشگاهی را در کشورمان در زمینه سلول بنیادی و مباحث بیوتکنولوژی می بینیم که علاوه بر ارائه خدمات به تربیت نیروهای انسانی نیز توجه می کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی مؤسس پژوهشگاه رویان گفت: در واقع برای پاسخ به نیازهای جامعه در زمینه سلول بنیادی قدم هایی را در پژوهشگاه رویان برداشتیم و در این مسیر به تمام جوانب توجهات کافی داشتیم.

وی با اشاره به یکی از اقدامات رویان گفت: یکی از نیازهای جامعه تربیت نیروی انسانی و مجربی است که بتواند به طور تخصصی پاسخگوی نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دنیا به ایران با تلاش محققان سلول بنیادی تغییر کرد/ برند «رویان» صادر می شود

نگاه دنیا به ایران با تلاش محققان سلول بنیادی تغییر کرد/ برند «رویان» صادر می شود