مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-02سياسي

خودباوری برای شکستن مرزهای جدید دانش از برکات انقلاب اسلامی است


رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: شکستن مرزهای جدید دانش و فناوری، تبدیل تهدیدات دشمن به فرصت های عظیم و اقتصاد دانش بنیان از جمله برکات انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/ایلام رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: شکستن مرزهای جدید دانش و فناوری، تبدیل تهدیدات دشمن به فرصت های عظیم و اقتصاد دانش بنیان از جمله برکات انقلاب اسلامی است.

غلامرضا حسینی عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رییس واحد استان ایلام در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به معنای صدور پیام و ارزش های آن و حرکت به سمت رهایی از ظلم و ستم در کشورهای اسلامی و جهان سوم بود.

پیشرفت جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با وجود تحریم های ظالمانه باعث شد سایر کشورهای محروم با الگو گرفتن از ایران اسلامی برای رهایی از وابستگی ابرقدرت ها تلاش کنند و امروزه بیداری کشورهای اسلامی مرهون مردم شهیدپرور ایران اسلامی و مجاهدت های آنان به رهبری امام خمینی(ره) و زعامت مقام معظم رهبری است.

توسعه باورها و ارزش های دینی، افزایش روحیه خودباوری و لبیک به فرمان امام(ره ) که ما می توانیم، شکستن مرزهای جدید دانش و فناوری، تبدیل تهدیدات دشمن به فرصت های عظیم ، محوریت اقتصاد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری برای شکستن مرزهای جدید دانش از برکات انقلاب اسلامی است

خودباوری برای شکستن مرزهای جدید دانش از برکات انقلاب اسلامی است