مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-02سياسي

مانور مشترک امداد و نجات دریایی در بندر چابهار برگزار شد


معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مانور مشترک جستجو، امداد و نجات دریایی با هدف ارزیابی و افزایش آمادگی و هماهنگی در حوادث دریایی در بندر چابهار برگزار شد.

- سیدحسن ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: به منظور ارتقا آمادگی و واکنش سریع و مؤثر در سوانح دریایی، افزایش سطح کیفی ایمنی دریانوردی و هماهنگی بین ارگان های دریایی استان؛ مانور مشترک جستجو، نجات و امداد دریایی در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

وی گفت: در این مانور که با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا)، نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران (ندسا) و اداره کل شیلات استان و دیگر نهادها برگزار شد، توان تجهیزاتی و منابع پشتیبانی کننده موجود و هماهنگی بین ارگان های دریایی در هنگام مواجهه با سوانح دریایی مورد ارزیابی قرار گرفت .

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس سناریوی تعیین شده و به محض دریافت پیام و اعلام شرایط اضطرار از سوی مرکز (MRCC)؛ عملیات جستجو و امداد و نجات بر شناور حادثه دیده در محدوده 5 مایلی بندر چابهار با استفاده از بالگرد، شناور ناجی و لایف رفت و با مشارکت فعال ارگان های مرتبط انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مشترک امداد و نجات دریایی در بندر چابهار برگزار شد

مانور مشترک امداد و نجات دریایی در بندر چابهار برگزار شد