مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-02ورزشي

پایان دور رفت لیگ دسته یک والیبال/ «بعثت کرمانشاه» سوم شد


استان کرمانشاه امروز میزبان آخرین مسابقات والیبال لیگ دسته اول دور رفت سری B بود، این رقابت ها در دو سالن شهید بهشتی و سالن هادیان واقع در استادیوم آزادی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرماشناه، استان کرمانشاه امروز میزبان آخرین مسابقات والیبال لیگ دسته اول دور رفت سری B بود، این رقابت ها در دو سالن شهید بهشتی و سالن هادیان واقع در استادیوم آزادی از تاریخ هفت تا 13 بهمن ماه برگزار شد.

بعثت کرمانشاه در آخرین رقابت خود میزبان تیم شهرداری محمدیار آذربایجان غربی بود و در این مسابقات با هفت تیم به رقابت پرداخت که  تیم کرمانشاه توانست در این رقابت ها چهار برد را کسب کند و با نتیجه قابل قبول خود را برای مسابقات دور برگشت آماده کند .

سرمربی تیم شهرداری محمدیار آذربایجان غربی پس آخرین رقابت خود در مقابل بعثت کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در این دوره که به میزبانی استان کرمانشاه انجام شد، شاهد رقابت خوبی بین تمامی تیم ها بودیم، تیم محمدیار آذربایجان غربی متشکل از اعضای جوان و کم تجربه است و این رقابت ها فرصتی مناسب برای کسب تجربه  بود، سعی داریم تا در آینده مسابقات بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.

اردشیر کریمیان در خصوص میزبانی استان کرمانشاه، گفت: رقابت لیگ دسته اول با کیفیت فنی بالا انجام شد و از میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دور رفت لیگ دسته یک والیبال/ «بعثت کرمانشاه» سوم شد

پایان دور رفت لیگ دسته یک والیبال/ «بعثت کرمانشاه» سوم شد