مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 23:402021-02-01سياسي

گلرو: آمریکا هیچ نیتی برای احیای برجام ندارد/بایدن راه ترامپ را می رود


رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران زیرفشار می رود، اظهار کرد که شرط اصلی در برجام بازگشت آمریکا به این تعهد چندجانبه بین المللی است البته که آمریکا هیچ نیتی برای احیای برجام ندارد.

- رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران زیرفشار می رود، اظهار کرد که شرط اصلی در برجام بازگشت آمریکا به این تعهد چندجانبه بین المللی است البته که آمریکا هیچ نیتی برای احیای برجام ندارد.

عباس گلرو در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به صحبت های اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر این که آمریکا بعد از اجرای تعهدات ایران به برجام برمی گردد، تصریح کرد: برخلاف برخی اظهارنظرها و رویکردها که معتقد بود دولت جدید آمریکا رویکرد جدیدی در موضوع هسته ای اتخاذ می کند، تا الان و طی چند هفته گذشته از روی کار آمدن دولت جو بایدن همچنان شاهدیم که خط و رویکرد دونالد ترامپ دنبال می شود.

شاید تاکتیک تفاوتی داشته باشد اما اظهارات وزیر خارجه آمریکا موضوع دیگری را نشان داد و حتی موجی از ناامیدی را بین کسانی ایجاد کرد که فکر می کردند با آمدن بایدن می توانند این مذاکرات را احیاء کرده و آمریکا به برجام برمی گردد اما دولت جدید نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: آمریکا هیچ نیتی برای احیای برجام ندارد/بایدن راه ترامپ را می رود

گلرو: آمریکا هیچ نیتی برای احیای برجام ندارد/بایدن راه ترامپ را می رود