مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 20:352021-02-01سياسي

انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است


انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است و ما وظیفه داریم تا در راستای تبیین و ترویج هر چه بیشتر پیام اصلی غدیر که همانا ولایت باشد از هیچ تلاش و ایثاری دریغ نورزیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام جعفر رحیمی در بازدیداز دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و لزوم حفظ و تداوم ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا اظهار داشت: نظام اسلامی با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی، رهنمودهای حکیمانه امامین انقلاب و همراهی مردم به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است، افزود: ما وظیفه داریم تا در راستای تبیین و ترویج هر چه بیشتر پیام اصلی غدیر که همانا ولایت باشد از هیچ تلاش و ایثاری دریغ نورزیم.

در ادامه این جلسه فرماندار  شهرستان ابهر نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، تلاش های صورت گرفته شده در منطقه و کشور را امیدوار کننده دانسته و خواستار ایجاد و حفظ وحدت و انسجام هر چه بیشتر در بین مردم و مسؤولان شد.

نوروزی با بیان اینکه پیروزی ها و پیشرفت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف، مرهون خون شهیدان است، افزود: ما وظیفه داریم تا در راستای حفظ دستاوردهای نظام، ایثارگرانه و شبانه روزی تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است

انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است