مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 19:202021-02-01حوادث

زورگیران مامورنما دستگیر شدند


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق زورگیر و مامورنما در غرب تهران خبر داد و گفت: هر 2 متهم روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل دی ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت مسلحانه تحت عنوان مامور از کلانتری 134 شهرک قدس به دستور بازپرس پرونده به اداره یکم پلیس آگاهی تهران ارجاع و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

وی عنوان کرد: شاکی پرونده که مرد جوانی بود، به کارآگاهان اظهار کرد، ساعت 7 عصر در میدان کتاب منطقه سعادت آباد بودم که خودروی پژو 405 سفید رنگ با 3 سرنشین که لباس سبزرنگ به تن داشتند و مجهز به تجهیزات نظامی از قبیل دستبند و اسلحه بودند، جلوی من را گرفته و ادعا کردند به دلیل مظنونیت باید سوار بر خودرویشان شوم.

این مقام انتظامی افزود: شاکی ادامه داد، این مردان ابتدا به دستانم دستبند زدند و سپس داخل خودرو همه مدارک، مبلغ 6 میلیون تومان پول نقد که همراهم بود و ساعت مچی را گرفته و سپس به بهانه بررسی کارت های بانکی که آیا متعلق به خودم است کارت ها را در دستگاه خودپرداز همراه (POS) که در دست داشتند، می کشیدند و رمز آن را از من می پرسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیران مامورنما دستگیر شدند

زورگیران مامورنما دستگیر شدند