مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 18:252021-02-01ورزشي

پایان دور رفت رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال/کرمانشاه سوم شد


دور رفت رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال با حضور هشت تیم به میزبانی کرمانشاه به پایان رسید و تیم بعثت کرمانشاه با کسب چهار پیروزی و سه باخت در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد.

- ایسنا/کرمانشاه دور رفت رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال با حضور هشت تیم به میزبانی کرمانشاه به پایان رسید و تیم بعثت کرمانشاه با کسب چهار پیروزی و سه باخت در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد.

محمود کسعلی سرمربی تیم بعثت کرمانشاه پس از پایان آخرین بازی تیمش در دور رفت این رقابت ها که عصر امروز(13 بهمن) برابر شهرداری محمدیار ارومیه در سالن شهید بهشتی برگزار شد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه تیم شهرداری محمدیار تمام بازیهای خود برابر حریفانش را در این رقابت ها واگذار کرده بود، برای همین می دانستیم که بازی سختی پیش رو نداریم.

وی تصریح کرد: پس از اینکه ست اول این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، در ست دوم که با اختلاف امتیاز زیادی از حریف پیش افتادیم، بازیکنان فیکس را از زمین خارج کرده و از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه افزود: هرچند بازیکنان ذخیره تیم ما در رده سنی نوجوانان قرار دارند، اما در مقابل حریف ارومیه ای بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت توانستیم هر سه ست را به نفع خود به پایان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دور رفت رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال/کرمانشاه سوم شد

پایان دور رفت رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال/کرمانشاه سوم شد