مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 16:402021-02-01اقتصادي

افزایش سرانه درآمد کولبران با تدوین طرح جامع رونق تجارت مرزنشینان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از افزایش سرانه درآمد کولبران با تدوین طرح جامع رونق تجارت مرزنشینان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت حاتمی در جلسه ستاد ساماندهی و نظارت بر مبادلات مرزی از طریق مرزنشینی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه اظهار کرد: طرح جامع برای رونق تجارت مرزنشینان و کولبران به منظور افزایش درآمد مردم مناطق مرزی و ایجاد اشتغال پایدار تدوین شده است.

وی با بیان اینکه دستیابی به اهداف این طرح موجب توسعه امنیت می شود، افزود: زمان دستیابی به اشتغال پایدار نسبت به زمان مورد نیاز برای افزایش درآمد بیشتر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان ضرورت اعطای یارانه به مناطق مرزی و لزوم ساماندهی آن برای دسترسی افراد نیازمند به این یارانه ها بیان کرد: بنا بر تاکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر تشکیل کارگروه رفع مشکل تجارت مرزنشینان، طرح مربوطه ترسیم شده و به رؤسای سه قوه ارسال می شود.

وی ادامه داد: در این طرح نحوه ساماندهی مرز، کمیت و کیفیت کالا، معافیت های مالیاتی و تسهیلات دولتی به شکل قابل اجرا ترسیم و تدوین شده است.

حاتمی افزود: در این طرح مشکلات مرزنشینان شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، جوانرود و پاوه در نظر گرفته شده که در آن افزایش سرانه درآمد کولب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه درآمد کولبران با تدوین طرح جامع رونق تجارت مرزنشینان

افزایش سرانه درآمد کولبران با تدوین طرح جامع رونق تجارت مرزنشینان