مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-01سياسي

هم افزایی مجموعه های مردمی و گروه های اجتماعی در دستور کار است


معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازماندهی مجموعه های مردمی و هم افزایی آنها با گروه های اجتماعی مأموریت مهم معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی وظایف مهمی را در حوزه فعالیت های مردمی بر عهده دارد.

وی افزود: از دیگر مامویت های معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات هم افزایی با گروه های اجتماعی از قبیل مسجد، هیئت های مذهبی، حوزه تعلیم و تربیت مثل مدارس صدرا، حوزه های مختلف تبلیغ و گروه های جهادی است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تحول فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت هنر و رسانه، لایه جدیدی در حوزه تبلیغ به عنوان تبلیغ نوین اضافه شده است.

وی ادامه داد: در حوزه مطبوعات و کارهایی از این دست، سازماندهی مناسبی انجام شده و الحمدالله اتفاقات خوبی در حوزه هنری، در خبرگزاری های سازمان، در حوزه چاپ و نشر و در حوزه تبلیغ نوین ساماندهی شده است.

زمانی، ائمه جمعه را فرمانده میدان فرهنگی و فرمانده قرارگاه فرهنگی استان و شهرستان ها دانست و اضافه کرد: بدنه سازمان را موظف کرده ایم ارتباط مستقیم و فعال با ائمه محترم جمعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی مجموعه های مردمی و گروه های اجتماعی در دستور کار است

هم افزایی مجموعه های مردمی و گروه های اجتماعی در دستور کار است