مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 15:552021-02-01اجتماعي

تعیین تکلیف یک ماهه معادن جویم


مسائل و مشکلات مرتبط با حفاری و برداشت از معادن واقع در کوه های شمال بخش جویم لارستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتایج آن ظرف یک ماه آینده به اطلاع مردم برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حفاری و برداشت بی رویه از معادن سنگ جویم موجب شده جمعی از اهالی جویم، شهرک کلون و روستای جهادآباد نسبت به این موضوع معترض شوند.

وجود معادن در هر منطقه ای باعث رونق و توسعه خواهد شد، از طرفی بروز مشکلات و نارضایتی عده ای را فراهم می آورد که معادن سنگ کوه های شمال جویم نیز از این موضوع مستثنی نیست چرا که دغدغه اصلی شهروندان حفظ محیط زیست و منابع طبیعی است.

از بین رفتن جاده در اثر تردد خودروهای سنگین، تخریب محیط زیست و پوشش گیاهی منطقه از جمله این موارد است که نمایندگان گروه های مردمی در جلسه ای با بخشدار، رییس دادگاه عمومی بخش جویم، شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، حوزه مقاومت بسیج سپاه جویم و نمایندگان معدن داران مطرح کردند و این موارد مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست بخشدار جویم ضمن بیان اینکه نظام ما، نظام همدلی است و در طول سال های پس از انقلاب شاهد ثمرات ارزشمند انقلاب بودیم، اظهار داشت: مطالبه گری حق مردم است اما باید در چارچوب قانون باشد و امروز نیاز به تعامل، همدلی و همکاری در راستای توسعه، عمران و آبادانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف یک ماهه معادن جویم

تعیین تکلیف یک ماهه معادن جویم