مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 15:002021-02-01سياسي

امام خمینی(ره) با پشتوانه فقهی خود انقلاب اسلامی را به ثمر رساند


یکی از مراجع تقلید ضمن اشاره به اهمیت فقه و مباحث فقهی در حوزه های علمیه گفت: حضرت امام خمینی(ره) با پشتوانه فقهی خود انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

- قم- یکی از مراجع تقلید ضمن اشاره به اهمیت فقه و مباحث فقهی در حوزه های علمیه گفت: حضرت امام خمینی(ره) با پشتوانه فقهی خود انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله نوری همدانی صبح دوشنبه در دیدار جمعی از طلاب مدرسه علمیه دارالسلام تهران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ولادت حضرت امام خمینی (ره)، شغل طلبگی را شریف ترین و بهترین شغل ها و طلبگی آن را یک افتخار برای هر طلبه دانست و افزود: اسلام به کادر سازی توجه ویژه دارد و کادر سازی در قالب طلبگی شرافت بالایی دارد و همه ما باید به این شرافت شغلمان افتخار کنیم و بادی این فرصتی که برای ما فراهم شده را قدر بدانیم.

وی ضمن اشاره به فعالیت های مناسب این مدرسه افزود: به برکت حضور مرحوم آیت الله مجتهدی (ره) فضای مناسبی در تهران برای تلاش های علمی طلاب فراهم شده است.

این مرجع تقلید ضمن توصیه طلاب جوان به اخلاص، جدیت و اراده در امورات علمی، التزام به تهجد و نماز شب و انس با نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، تاکید کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در مباحث علمی طلاب، توجه با ادبیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) با پشتوانه فقهی خود انقلاب اسلامی را به ثمر رساند

امام خمینی(ره) با پشتوانه فقهی خود انقلاب اسلامی را به ثمر رساند